czwartek, 16 stycznia 2014

Rozdwojone końcówki ? Żaden Problem

Jeśli macie rozdwojone końcówki to wcale nie oznacza , że od razu trzeba ściąć połowę włosów .
Jest parę innych wyjść , aby zapobiec temu żeby wgl nie było rozdwojonych  końcówek ...
1. Nie suszyć włosów , niech same wyschną , a jeśli się gdzieś spieszycie i musicie je suszyć , to przed tą czynnością , nałóżcie na włosy jedwab.
2. Nie prostować , a jeśli chcecie to przed tym zabiegam spryskajcie  włosy sprayem termoochronny.
3. Raz na trzy miesiące(włosy długie i pół długie) jednak warto by było podciąć, końcówki tak do 2 cm , nie ma potrzeby więcej. 
4.Jeśli spinacie często włosy w kucyk to nie wolno używać takiej sztywnej , ciasnej gumki ponieważ gdy włosy będą nią spięte i później ściągana to automatycznie przeciera się po włosach i wtedy także mamy rozdwojone końcówki(oczywiście jeśli bardzo,bardzo,bardzo często nosicie spięte włosy w kucyk taką gumką) Wiadomo,że od razu Wam się nie rozdwoją :) .
5.Stosować odpowiedni szampon i oczywiście nigdy nie zapominać o odżywce .
6. Ja osobiście stosuję jeszcze na włosy serum z Avonu na suche i zniszczone włosy, a jego głównym zadaniem jest ich odbudowa , które bardzo polecam . Nakładam je bardzo często i to nie tylko przed prostowaniem , czy suszeniem , po prostu tak o poniżej macie zdjęcie tego produktu .Polecam :)

1 komentarz:

  1. Ja nie suszę włosów , nie prostuję , i używam odżywek a mam tak suche i zniszczone włosy że nie wiem :/ do tego końcówki też mi sie rozdwajają ://
    Zapraszam do mnie :)
    http://perfectladymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń