wtorek, 21 stycznia 2014

Farbowanie :)

Mój sprzęcik do farbowania włosów:)
Jestem bardzo zadowolona z pędzla jak i miseczki , pędzel jest ze świetnego włosia ponieważ farbując nim włosy , nie ciągnie ich tak jak inne pędzle, bardzo łatwo zmywalna farba z niego jest , wystarczy troszkę ciepłą , ale nie gorącą wodą spłukać i już jest idealnie domyty , nie trzeba go przecierać , ani szorować . Następnie miseczka też jest odpowiednia , ponieważ już jest z miarką , jest lekka , a pod spodem jest gumowa co jest bardzo dobre , bo gdy nabieramy farbę z miseczki jest ona nie ruchoma i farba nam się nie zmarnuje ;) Mimo , że jest takiego koloru to nawet po farbowaniu czarną farbą nic nie widać w miseczce , nie zmienia koloru. Gorąco polecam :-D
Teraz przedstawię Wam jeszcze klipsy do pasemek :)
Nie pomylcie ich czasem z takimi klipsami
Ponieważ te klipsy są do wałeczków :)
 Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie :)



9 komentarzy:

  1. Taka miseczka i grzebyk to niezwykle pomocne akcesoria do farbowania.


    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam pędzla z Palet do farbowania i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i tematyka, ja również obserwuję i życzę sukcesów w blogowaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego sprzętu, choć od lat farbuję włosy.
    Tyle, że farbuję henną (taką czystą, z proszku), więc nie wiem, jak nakładałoby się ją takim pędzlem. Ale może właśnie - wygodnie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbędnik do koloryzacji :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej u mnie na blogu
    http://bellakosmetycznie.blogspot.com/
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbednik, o ktorego istnieniu nie mialam pojecia.

    OdpowiedzUsuń